"Enter"a basıp içeriğe geçin

Warframe Chroma Rehber: Build, Farm ve Yetenekler

Merhaba okurlar. Bu yazıda Warframe Chroma rehber ile buildler, farm ve yeteneklerini tanıtacağım. Chroma, çok oyunculu bir çevrimiçi aksiyon oyunu olan Warframe’de bulunan bir karakterdir. Bu güçlü Warframe, elementlere dayalı yeteneklere sahiptir ve oyunculara çeşitli savaş stratejileri sunar. Chroma’nın en dikkat çekici özelliği, bir ejderhanın özelliklerine benzeyen görünümü ve bu özelliklere dayalı becerileridir. Oyuncular, bu Warframe’i dört farklı elemente (yangın, elektrik, toprak ve soğuk) bağlı olarak özelleştirebilir ve bu elementlerin gücünü kullanarak düşmanlarını alt edebilir. Chroma’nın dayanıklılığı ve saldırı gücü, onu oyundaki önemli bir strateji aracı ve etkileyici bir savaşçı haline getirir. Oyuncular için heyecan verici bir deneyim sunan Chroma, elementlere hükmetmek isteyenler için ideal bir seçimdir.

Warframe Chroma Rehber

Chroma’nın ana kalıbı, The New Strange görevini tamamladıktan sonra ödül olarak verilir.

Diğer kalıplar, kavşakları tamamladıktan sonra ödül olarak verilir.

  • Nöroptikler, Uranüs Geçidi’ni tamamladıktan sonra.
  • Gövde, Neptün Geçidi’ni tamamladıktan sonra.
  • Sistemler, Plüto Geçidi’ni tamamladıktan sonra ödül olarak verilir.

Ek kalıplar Cephalon Simaris’ten satın alınabilir. Diğer kalıplar için 25.000 Sendika Puanı ve ana kalıbı için 50.000 Sendika Puanı gerekmektedir.

Maalesef Chroma’yı oluşturmak için ihtiyacınız olan tek şey bu değil. Her Chroma bileşeni ayrıca Frost, Ember, Saryn ve Volt’tan hazırlanmış bir parça gerektirir. Sedna’ya ulaşana kadar Saryn’in boss dövüşünün kilidini açamayacaksınız, dolayısıyla Yıldız Haritası’nı neredeyse temizleyene kadar Chroma’yı üretemeyeceksiniz. Henüz bu parçaları oluşturmamış oyuncular için bu alt parçaları aşağıda listeleyeceğiz.

Chroma Kalıbı

Nereden Düşer?“The New Strange” Quest Ödülü
Üretim Bedeli25,000 kredi
1 Chroma Nöroptikleri
1 Chroma Gövde
1 Chroma Sistemleri
1 Volt Nöroptikleri
Üretim Süresi72 Saat

Chroma Nöroptikleri

Nereden Düşer?Satürn Kavşak Bitirme Ödülü
Üretim Bedeli15,000 Kredi
200 Plastid
2 Sinir Sensörleri
350 Polimer Demeti
1 Ember Nöroptikleri
Üretim Süresi12 Saat

Chroma Gövde

Nereden Düşer?Uranüs Kavşak Bitirme Ödülü
Üretim Bedeli15,000 Kredi
2 Neurode
900 Değerli Metal
50 Plastid
1 Frost Gövde
Üretim Süresi12 Saat

Chroma Sistemleri

Nereden Düşer?Neptün Kavşak Bitirme Ödülü
Üretim Bedeli15,000 kredi
400 Oxium
2 Argon Kristali
1 Neurode
1 Saryn Sistemleri
Üretim Süresi12 Saat

Gereken Diğer Kalıplar

Volt Nöroptikleri

Nereden Düşer?Klan Dojo (Tenno Lab)
Üretim Bedeli15,000 kredi
150 Alaşım Plaka
1 Sinir Sensörleri
150 Polimer Demeti
500 Rubedo
Üretim Süresi12 Saat

Ember Nöroptikleri

Nereden Düşer?Satürn, Tethys (%38,72 Düşme Şansı)
Üretim Bedeli15,000 kredi
150 Alaşım Plaka
1 Sinir Sensörleri
150 Polimer Demeti
500 Rubedo
Üretim Süresi12 Saat

Frost Gövde

Nereden Düşer?Ceres, Exta (%38,72 Düşme Şansı)
Üretim Bedeli15,000 kredi
1 Morphics
1,000 Ferrite
300 Rubedo
Üretim Süresi12 Saat

Saryn Sistemleri

Nereden Düşer?Sedna, Merrow (%22,56 Düşme Şansı)
Üretim Bedeli15,000 kredi
1 Kontrol Modülü
1 Morphics
550 Değerli Metal
350 Plastid
Üretim Süresi12 Saat

Warframe Chroma Prime Farm

Normal Chroma’nın aksine Chroma Prime üretmek, ek bir Warframe parçasına ihtiyaç duymaz.

Chroma Prime Kalıp

Nereden Düşer?Meso B4 (Yaygın)
Meso P1 (Yaygın)
Meso Z3 (Yaygın)
Neo K2 (Yaygın)
Axi A6 (Yaygın)
Axi D1 (Yaygın)
Axi G5 (Yaygın)
Axi T5 (Yaygın)
Üretim Bedeli25,000 Kredi
1 Chroma Prime Nöroptikleri
1 Chroma Prime Gövde
1 Chroma Prime Sistemleri
5 Orokin Hücresi
Üretim Süresi72 Saat

Chroma Prime Nöroptikleri

Nereden Düşer?Lith C3 (Göz Alıcı)
Lith C4 (Göz Alıcı)
Lith C8 (Göz Alıcı)
Üretim Bedeli15,000 Kredi
4 Neurode
1,750 Devreler
450 Plastik
4,750 Polimer Demeti
Üretim Süresi12 Saat

Chroma Prime Gövde

Nereden Düşer?Meso C5 (Nadir)
Meso D4 (Nadir)
Meso K2 (Nadir)
Meso L1 (Nadir)
Meso T3 (Nadir)
Neo Z8 (Yaygın)
Axi R2 (Nadir)
Üretim Bedeli15,000 Kredi
2 Nitain Özü
10 Kontrol Modülü
1,600 Rubedo
7,800 Değerli Metal
Üretim Süresi12 Saat

Chroma Prime Sistemleri

Nereden Düşer?Meso C4 (Göz Alıcı)
Meso R4 (Nadir)
Neo C1 (Göz Alıcı)
Axi C3 (Göz Alıcı)
Axi C4 (Göz Alıcı)
Üretim Bedeli15,000 Kredi
2 Argon Kristali
5 Sinir Sensörleri
1,775 Polimer Demeti
4,000 Ferrite
Üretim Süresi12 Saat

Chroma Yetenekleri

ChromaChroma Prime
Zırh: 350
Enerji: 150
Sağlık: 100
Kalkan: 100
Koşma Hızı: 1
Zırh: 425
Enerji: 200
Sağlık: 125
Kalkan: 100
Koşma Hızı: 1

Pasif Yeteneği

Chroma Pasif Yeteneği: Fazladan bir zıplama ve Mermi Zıplayışı için kanatlar açılır.

Bu pasif size üçüncü bir atlama ve ikinci bir Mermi Zıplayışı sağlamaz; fazladan atlama seçeneklerinden birini kullanabilirsiniz. Örneğin, iki kez Mermi Zıplayışı atlayabilir ve havada bir kez atlama yapabilirsiniz, veya bir kez Mermi Zıplayışı yapabilir ve havada iki kez atlama yapabilirsiniz.

Chroma’nın gizli bir pasifi vardır, bu sayede yeteneklerinizin hasar tipini ayarlayabilirsiniz. Chroma’nın yayıcı rengi, bir görev başladığında hangi elementin seçileceğini belirler. Her element aşağıdaki renklerle seçilir:

  • Soğuk: Açık mavi, beyaz ve siyah renkler
  • Elektrik: Koyu mavi ve mor renkler
  • Ateş: Kırmızı, turuncu ve sarı renkler
  • Zehir: Yeşil renkler

Bu özelliği kullanmak için bir renk paleti satın almanıza gerek yoktur. Ayrıca, görev sırasında elementinizi değiştirebilirsiniz, bunun için Spectral Scream yeteneğini kullanmanız yeterlidir. Seçtiğiniz element sadece yeteneklerinizi etkiler, silahlarınızı etkilemez.

Spectral Scream

Spectral Scream: Derin bir nefes ile dizginsiz yıkımı açığa çıkart. Basarak elementler arasında geçiş yap, basılı tutarak yeteneği kullan. Seçilen element Chroma’nın tüm yeteneklerine etki eder.

  • Ölümcül elementlerin üzerinde hakimiyet sağlayan Chroma, elementel hizalamasını seçici bir şekilde değiştirebilir. Yetenek tuşuna basarak, seçim çarkında Ateş, Elektrik, Zehir veya Soğuk arasında özgürce geçiş yapabilir.
    • Chroma, bir göreve girdiğinde başlangıç elementi, Görünüm özelleştirmesindeki birincil yayıcı rengi tarafından belirlenir; aksi takdirde varsayılan olarak Ateş olarak belirlenir.
  • Spectral Scream’i aktive etmek için yetenek tuşuna (varsayılan 1) basılı tutun. Aktif olduğunda, Chroma silahlarını kınına koyar ve sürekli olarak 10 metre uzunluğunda bir konide elementel enerji solur. Spectral Scream, saniyede 400 Ateş, Elektrik, Zehir veya Soğuk hasarı verir ve %100 statü şansı ve ?% hafif bir şekilde sendelemeye neden olan bir şansa sahiptir; Spectral Scream’in konisiyle doğrudan vurulan her düşman, yetenek etkilerini başka bir düşmana da 10 metre içindeki bir elementel enerji akışıyla yayacaktır.
    • Aktivasyon enerjisi maliyeti Yetenek Verimliliğinden etkilenir.
    • Saniyedeki hasar Yetenek Gücünden etkilenir.
    • Hasar çevredeki engelleri aşar ve mesafe arttıkça azalmaz.
    • Hasar türü, Chroma’nın yayıcı rengiyle belirlenen, Chroma’nın mevcut elementine bağlıdır.
    • Koni uzunluğu aşağıdaki ifadeye göre Yetenek Aralığından etkilenir: 10 x (1 + Yetenek Menzili)1/3.
      • Maksimum seviyede Narrow Minded ile menzil 6.97 metreye düşerken, Overextended ile menzil 12.38 metreye çıkartılabilir.
    • Spectral Scream’in konisi, Chroma’nın ağzından yayılır; bu koni, Chroma modelinin baktığı yöne (oyuncu kamerasına değil) bağlı olarak yön değiştirir ve her iki tarafa yalnızca 90 derece ve Chroma’nın 45 derece üstüne veya altına hedeflenebilir.
    • Chroma, Spectral Scream aktifken silahlarını kullanamasa da yeteneklerini özgürce kullanabilmekte.
  • Spectral Scream saniyede 3 enerji tüketir ve Chroma’da enerji olduğu sürece aktif kalır. Chroma’nın enerjisi biterse veya yetenek tuşu tekrar basılı tutularak devre dışı bırakılırsa (varsayılan 1 ) Spectral Scream sona erecektir.
    • Enerji maliyeti Yetenek Verimliliği ve Yetenek Süresi modlarından etkilenir.
    • Chroma, Spectral Scream aktifken Energy Vampire, Rally Point, Rift Plane, Takım Enerji Yenileme, Energy Siphon veya Wellspring yeteneklerinin enerji yenileme özelliklerinden yararlanamaz.
    • Enerji Küreleri, Orokin Void Ölüm Küpleri, Rage, Hunter Adrenaline, Spellbound Harvest, Arcane Energize ve Emergence Dissipate‘in enerji yenileme özelliklerinden faydalanabilir.
  • Yetenek Sinerjisi:
    • Seçilen elemental yeteneği türü, Elemental Ward ve Effigy‘nin elemental hasar türünü belirler.
    • Spectral Scream’in hasarı, Vex Armor‘un Fury özelliğiyle arttırılabilir.

Elemental Ward

Elemental Ward: Chroma’nın elemental durumuna göre bir saldırı etki alanı oluşturur. Chroma ve çevresindeki takım arkadaşları defans enerjisi ile dolar.

  • Chroma, 12 metre içinde kaldıkları sürece kendisini ve yakındaki müttefiklerini güçlendirmek için 50 enerji harcayarak, hem saldırı hem de savunma güçlendirmeleri sağlayan bir elemental enerji aurası yayar. Elemental Ward 25 saniye sürer.
    • Enerji maliyeti Yetenek Verimliliğinden etkilenir.
    • Süre, Yetenek Süresinden etkilenir.
    • Aura yarıçağı Yetenek Menzilinden etkilenir.
  • 1 saniyelik gecikme süresi vardır. Animasyon, hareketi ve diğer eylemleri kesintiye uğratır.
  • Elemental Ward aktifken yeniden kullanılamaz.
  • Elemental Ward, Nekros’un Gölgeleri üzerinde çalışmaz.
  • Chroma’nın Helminth’e dahil edilmesi Elemental Ward ve onun etkilerinin diğer Warframe’ler tarafından kullanılmasını sağlayacaktır. Elemental Ward’ın etkileri Warframe’in birincil yayıcı rengine göre belirlenir.

Vex Armor

Vex Armor: Kalkanlar hasar aldığında Chroma ve yakın çevresindeki ittifakların Zırhları aynı anda artarken, Sağlık hasar aldığında ise Silah hasarı artar.

  • Chroma 75 enerji harcayarak zırh ve hasar artışı kazanabilir. Aktifken, Chroma ve aura menzilindeki müttefikleri, Chroma’nın kalkanları vurulduğunda Scorn zırh takviyesini; Sağlığı hasar gördüğünde Hasar Artışı kazanır.
    • Scorn, maksimum %350’ye kadar kaybedilen her kalkan için Warframe Zırhını %0,875 artırır.
    • Enerji maliyeti Yetenek Verimliliğinden etkilenir.
    • Aura mesafesi Yetenek Menzilinden etkilenir.
    • Süre, Yetenek Süresinden etkilenir.
    • Scorn Yetenek Gücünden etkilenir.

Effigy

Effigy: Chroma içindeki gücü etrafındaki arkadaşlarını güçlendirmek ve düşmanı elemental saldırılara karşı zayıflatmak için kullanılır.

  • Chroma, Effigy yeteneğini etkinleştirmek için 50 enerji kullanır ve dış postunu bulunduğu bölgeye çıkartır. Dış postu 8000 Sağlık ve 140 zırha sahiptir. 20 metre içindeki tüm düşmanlara sürekli bir elemental hasar verecek.
    • Aktivasyon enerji maliyeti Yetenek Verimliliğinden etkilenir.
    • Dış postun sağlığı ve hasarı Yetenek Gücünden etkilenir.
    • Hasar türü, Chroma’nın birincil yayıcı rengine göre belirlenmektedir.
    • Dış postun zırhı, saldırı menzili, statü şansı, geri itme yarıçapı, geri itme hasarı ve sersemletme yarıçapı modlardan etkilenmez.
  • Dış post tarafından öldürülen düşmanların kredi düşürme şansı %60‘tır. Ayrıca 10 metre yakınına düşen tüm krediler %100 ek kredi kazandırır.
    • Öldürmede kredi şansı, kredi bonusu yüzdesi ve kredi bonusu yüzdesi aralığı modlardan etkilenmez.
  • Effigy aktifken Chroma hafifletilmiş haliyle savaşır. %20 hareket hızı kazanırken %50 zırhı azalır.
    • Hız bonusu ve zırh azaltma yüzdeleri modlardan etkilenmez.
  • Effigy saniyede 10 enerji tüketir. Enerji maliyeti Yetenek Verimliliği ve Yetenek Süresi modlarından etkilenir.
    • Chroma, Effigy aktifken Energy Vampire, Rally Point, Rift Plane, Takım Enerji Yenileme, Energy Siphon ve Wellspring ile enerji yenileyemez.
    • Enerji Küreleri, Orokin Void Ölüm Küresi‘nin enerji yenilemesi, Rage, Hunter Adrenaline, Spellbound Harvest, Arcane Energize ve Emergence Dissipate ile Effigy’nin enerjisini yenileyebilir.

Chroma Augment Modları

Chroma’da oyuncuların seçebileceği, her yetenek için bir tane olmak üzere dört augment modu vardır. Her augment modu Perrin Sequence veya Cephalon Suda Sendikalarından her biri 25.000 Mevki karşılığında satın alınabilir. Bu augment modlarını satın almak için Sendikalardan herhangi birinde maksimum seviyede olmanız gerekir. Sendika seviyelerinden herhangi birine sahip değilseniz, bu modlar oyuncular arasında takas edilebilir.

Afterburn

Afterburn (Spectral Scream Augment): Kapatıldığında Chroma yeteneğin etkin kaldığı her saniye için, azami 500 olmak üzere 100 element hasarı veren mermiler atar.

Everlastin Ward

Everlasting Ward (Elemental Ward Augment): Dost birimler, etki alanından ayrıldıktan sonra etkiyi kalan sürenin %100 miktarınca üzerinde tutar.

Vexing Retaliation

Vexing Retaliation (Vex Armor Augment): 150 hasar almak 9m’lik bir patlama tetikler. Kalkana alınan hasar Delme Statü etkisine, sağlık hasarı ise Patlama Statü etkisine yol açar.

Guided Effigy

Guided Effigy (Effigy Augment): Basılı tutarak nişangaha yönlendirilebilir. Yolundaki düşmanlara 4000 Hasar/s vererek vurduğu düşman başına 5 enerji yeniler. Sona geldiğnde ise kükreyerek yakındaki düşmanları sersemletir.

Chroma Profit Taker Build

Bu build ile Profit Taker bossunu rahatlıkla kesebileceksiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.